Saturday, June 20, 2009

# Lara Hati #

Tajuk tak boleh belah !!! Wah ha ha..p mampos la~ Ada aku kesah? :P

I miss my life in MMU with my beloved friends..my drama squad~ miss u ols damn much !!! :(

When home sweet home dat is not really sweet..it makes me feel like SHIT rite now. Aku benci la keadaan skrg ni..benci benci benci !~ Yes, sifat pemarah itu perangai syaitan..tp manusia tak perfect..it's like too much pressure lew. Dunia ni mmg tempat ujian tp aku dah tak mampu lagi..byk sgt dah, bila nak bertitik noktah pun tak tau. Makin hari makin menyiksa jiwa raga. Almost 22 years..aku pun nak rasa hidup happy..bahagia mcm orang lain jugak. Letih la kalau tiap-tiap hari nak berteman air mata je (!_!) Nak larikan diri tak boleh..aku kena berdepan jugak. Mudah-mudahan tuhan bagi kekuatan utk aku tempuh segala-galanya.

p/s : hasad dengki tu umpama barah yg memakan diri sendiri..ia memusnahkan semua amalan baik yg telah dilakukan..insaflah sebelum terlambat !~ betol ni..tak tipu, ustaz wan akashah yg ckp smlm dlm semanis kurma :)

4 comments:

Farah Wahidah said...

allah knows better

let them all.

jart said...

alhamdulillah..aku masih mampu senyum :)

Dan sAya FaNa said...

lara hati..

hew hew hew...

jart said...

ahha !~

lara gila weh habaq hang :P