Thursday, November 19, 2009

# Uhuk Uhuk #

Hurmmm,nape la sejak 2 menjak ni aku jadi makin x berperasaan eh? ujian yg menimpa diri ini telah mengubah perasaanku. ceewah !~ :P

Lepas kejadian email layang tu aku jd seorang yg susah nk buat decision on matters of my life. Tmbh pulak dgn d' worst story ever pasal kisah aku sebagai 'pekerja'. Ha Ha Ha.Aku jadi malas, terlalu sensitif, serabut kepala otak, tekanan, rasa tak nak pk pasal kerja..semua-semua la. Mcm-mcm ada. HISK :(

"Rasa taknak pk pasal kerja" sgt tidak boleh diterima. How come kan..abis, sape nk bayar loan YTM aku? Takkan aku nak jadi penganggur terhormat sampai menutup mata kot? Ihihihihihi. One more thing yg berkaitan keje ni, aku rs sgt berat hati nak tinggalkan Kedah n keje di luar Kedah..except Penang n Perlis la coz dekat je both state tu. Melaka mungkin akan dipertimbangkan if dpt peluang kt sana. Huhu.

Aku jadi tak sampai hati nak tinggalkan mak ngn ayah lagi. Kemungkinan aku dpt peluang baik di luar Kedah tp aku rasa aku sanggup tolak kot. Aku rasa nak korbankan peluang tu just sbb nk stay umah ngn mak ayah. Aku nak dorg ada depan mata sementara aku masih ada peluang tu.

Sgt tak tau nape aku leh rasa mcm tu. Serious buntu giler bile pkkan pasal ni (!_!)

No comments: