Thursday, January 3, 2008

# One More Paper to Go #

Holla !~ Baru pas kenduri dinner kt bilik Kak Sha ngn Kak Fana..Kak Yanie pn join skali =D Mana x “kenduri”nye kalo dh byk sgt bungkusan makanan gi tapau td,dh mcm kenduri lak jdnye..huehue !~ Biasa la,time2 kritik-kal camni sume malas nk dinner kt luar..bungkus mkn kt bilik je. Jimat masa cket..wuwuwu sbb bile time exam je br nk sedar “masa itu emas” wah ha ha !~

Hmmm..dh setel 2 paper. Ada lg 1 paper jumaat pagi ni..pastu tam-matlah sem 2 Gamma aku.Doa sesgt lulus semua paper sem ni sbb soklan die cam ssh gak la,risau jwpn yg aku tulis mengikut logic aku tu x diterima pakai mengikut logic lecturer..hikhikhik (“,) Kenape ikut logic? Sbb…soklan yg aku spot x byk kuar =(( Paper arini lg la zzzzzzz… mmg totally out from my expectation..confident giler nk kuar soklan tu la,ni la,skali..habuk pun tarak !!! =(( Kak Yanie,sori eh sbb jangkaan Aja meleset laks..wah ha ha !~

Abis exam je,ikut Kak Dila balik umah die sbb dlm kol 1 ktorg nk kuar..nk g lunch n then aku nk g cari meja study ala-ala meja j0pun tu nk uat study kt bilik :D:D:D Lepas Abg Meme antar keta..ktorg gerak g lunch dlu dkt Newton,fudkot sebelah MP tu.Boley thn la gaks mknn kt situ,ok la kalo nk tukar selera kn !~ Then,gerak g Carrefour usha-usha kalo-kalo ada meja study j0pun tu kt situ.Mak aih !~ ssh siot nk cari parking kt parking bwh DP tu..adoiii ai,5-6 kali pusing br la dpt..hais hais !~ Dah la jalan jammed agak teruk kuar arini..penat kowt driving kalo jamming2 kt jln ni !~ leng0h kaki den =P Bile dh dpt parking,naik la atas..xde pon mboleyh !~ wat ssh je aku memusing cr parking.At last,g Mydin..kt Mydin mmg ada meja tu,dh tgk b4 ni tp saje je la g Carrefour tu sbb x penah pegi lg.

Sampai bilik..aku jd rajin lak tetibe dok sapu sampah mop lantai kemas-kemas sume..wah ha ha !~ semangat dpt meja study baru ^_^ Pastu penat + ngantuk terus tertido..zzzzz ~~~ Malam ni sambung perjuangan lg utk last paper jumaat ni..Recruiment & Selection laks,subjek major aku..chaiyok2 !~ +_+

Got to go..sok-sok sambung cerita lg !~ :D:D:D

-chow chin chow-

Da-Da

No comments: