Thursday, January 10, 2008

# Surprise !!! #

Ceng ! Ceng ! Ceng ! ^_^ aaaaa camni citenye..supposely aku balik kedah for my trimester break 2nd sem ni ari sabtu mlm,5hb Jan..tp di-postponed esok harinya even aku dh beli tiket ekcely..After dh penat merendek hang out ngn jimbits2 sekalian Jumaat mlm tu smpi bilik je pAngsan terus..sedar je dh kol 11 pg..waaaaa !~ Terus bangun mulakan operasi basuh baju + kemas bilik + packing brg..penat giler !~ Suddenly dlm kol 3 camtu my bestfriend ms sek men dlu call gtau dia dh kt Mahkota Parade MELAKA !!! T’k0jut den..die x roger pn yg die nk turun Melaka gak jmp aku,esk esk esk !~ Nak kena Incik Anis neh :-w

Masa aku balik cuti raya haji aritu ade kuar jmp die dkt Alor Star tp cam kejap je dpt lepak sesame.So,aku suggestkn soh die turun Melaka hang out kt Melaka je sesame since both of us mmg dh lama x berpeluang nk jmp sbb cuti asyik x sama je kn..jadi,banyaklah cerita nk di kepo-kepo.Die setuju..aku pn ckp ok,nk plan la konon bile smpi Melaka after cuti tu.Smpi Melaka je,aku start bz ngn final n dh hehampir lupe ngn planning ktorg tu.wuwuwuwu !~ :D:D:D

Die ade sms tny camne..jd ke x plan tu..leh ke die nk turun Melaka !~ In between tu mmg cam ade prob cket kalo die nk turun Melaka..aku pn buntu x tau nk wat camne !~ Masa die sms tu laks aku ngah study utk last paper aku so cam malasnye aku nk pk psl hal lain kan..discuss punye discuss,sembang punye sembang,brainstorm punye brainstorm n at last die ckp die x jd nk turun Melaka..next time je die ckp sbb cam susah je kn n aku laks x dpt nk cr solution time tu..wawawawa sorry my dear !~ ^_^

Kalau jodoh tu tak kemana..wah ha ha !~ Sampai jgk minah sorg ni ngn boyfriend die Incik Hassim dkt Melaka.Memule dia ingat nk stay jap je smpi maghrib camtu then die blk KL balik..skali aku dok mandai ckp bestnya kalo mlm tu leh lepak sesame jenjln dkt Melaka.Die pn apa lg mule la dok pujuk aku soh balik esoknye..esk esk esk aku dh beli tiket time tu !~ Die punye la pulun dok offer aku nk belikan tiket baru..sanggup b’korban la kekonon tu..uwek uwek !~ ahhahahaha =)) Aku laks jd kesian n next time mmg dh ssh die nk turun Melaka lg..call tny mak,dpt lampu hijau !~ Terus g MC cari tiket baru :))

Dah setel sumenye ktorg gerak g MP sopping dkt BumCity..aku curik sweater satu kt situ..dh lama nk curik x curik2 laie.Incik Anis laks dok mulun nk curik t-shirt..jeles aku sbb x leh nk curik t-shirt sama..ketidakcukupan uang !~ Malas nk g c0c0k kt ATM. Next,plan nk tgk wayang tp x jd sbb xde midnite movie yg die nk tgk tu.Tukar plan..g main bowling !~ Main 1 game je sbb 3 org je..nk isi mase je !~ Incik Hassim menang laks..esk esk esk !~ (“,) Pastu aku bwk dorg g Pantai Klebang sbb Incik Anis nk mkn kerang bakar..malangnye xde kerang bakar,ade kerang rebus je !~ Tibai je lerr :D:D:D Perut dah kenyang..jenjln lg smpi Pantai Puteri lelepak kt tepi pantai kt situ beborak..lama gak la kt situ

Best sgt3 dpt lepak sesame ngn Incik Anis !~ Dah lama aku x merapu + mereben ngn ank weyh (“,) Seronokkkkknyaaaaa…aku rindu kenangan kita d0lu2 ^_^ sweet memory !!! Thanx 4 being my friend ;) Sahabat dunia akhirat aku die ni (+_+) zzzzz…dh cket2 sudey !~ lebih laks aku dok puji ank pasaipa !~ wah ha ha !~

Itulah “surprise” aku alkisahnyaaaaa…cket je pn surprisenye tu tp aku surprise gak la ptg tu sesikit !~ Ayat apakah ini..=)) Nak p tidoq laaa..mata pn dh ngant0ok ni !~ (“,)

-chow chin chow-

Da-Da

No comments: