Saturday, August 23, 2008

# Sad..Sad & Sad #

Mmmmmmmmmm.....

Aku tgh sedih...i dun like dis feeling !~ it makes me sick...nape nk kene ulang lagi situation yg sama even for d' good intention of yours...mmg la aku tumpang gembira kn tp rs sedih yg lebih skrg ni...

Sebab aku sedih?

Besfren aku,anis nk fly g UK bulan depan...aaaaa ank nk tinggai aku lg skali wei !~ =((  nnt aku nk citer2,gosip2,ngadu2 kt sape? ank x dak kt msia nk kepo2..mmg la ada tenet tp x best..feel die ade kureng cket..sungguh sedih hatiku ini...ahha ayat jiwang la plak. Tp serious la wei, aku cam tbayang2 dh situation aku nk jmp ank minggu depan ni...musti ada emotional session nnt...hahaha !~ Dlm blog ni leh la aku dok gelak2..depan ank nnt..adoiiyaiii (!_!) Tak suker leewww...

Bkn nk emotional ke ape...ye la kan,dok sedih2 cam kwn aku tu nk g mane je..die nk fly sambung study je,bkn nk g perang pun...hew hew. Nak uat camne,nk rs sedih tetibe. .x tau nk explain,speechless ! 

Ok la..nk tido ! nite nite ~

-chow chin chow-

Da-da

No comments: