Monday, August 25, 2008

# Why Suddenly?? #

Hallu Hallu...

Apakah petanda semuanya ini??? ahahahaha..i dun understand lew..why suddenly it happened? Adakah ini suratan atau kebetulan??? ahahahaha..i hope it was just d' co-incident..but it was inter-connected however..

Mcm ade instinct org di sane ngn org di sini la plak kn...nevermind, got 1 thing that made me happy by d' way. At least i could smile again for that...thank you so much ^_^ really miss d' moment...it was great ! hahaha

Only me know wut happened..my roomie as well I guess..hew hew hew ~ Keep d' secret ok dear ! ^_^

Miss bangau t'sayang...bila mau pulang neh??? Udah rindu bangat sama kamu neh..Sampai kapan kamu mau tinggalkan aku seorang diri di sini??? Tega hatimu meninggalkan aku..aku sedih bangat sih !

Wah ha ha...tetibe dok ckp indon la plaks ~ Woii bangauuuuu...pat la balik weyh,bosan siot sorg2 kt bilik (!_!)

Senarnye bangau kesayanganku p kuantan meet her hunny bunny...ihihihihi :) Sok mlm die smpi melaka..gonna pick her tomorrow at 11 pm..mlm ni kene lew tido sorg2 lagi..haih !~

Hmmm...ade keje mau disetelkan. Nanti sonang2 den hapdate laie otey !!!

-chow chin chow-

Da-Da

3 comments:

Dan sAya FaNa said...

woiiii !!!~ da lama idop eh pangey aku bangau dlm blog hang.. dush2.. aku cukur bulu kaki hang kang !!.wahahahHHAHAhahhahahAHA ~~~~

Ad- said...

like your quote =) tumpang lalu

Nor Adilla said...

isk..isk...