Thursday, September 17, 2009

# Program TM Mendampingi Komuniti #



As referred to d' previous post titled "Off to Kulim", I would like to..ahahahahahah !~ Dah mcm nak buat surat rasmi kerajaan ni kenape :P

Actually aku nak citer la cket pasal program khamis lepas yg dekat Kulim tu. Not really Kulim la,Padang Serai yg sebetulnye..hehe. Kami btolak dari ofis kol 9.30,smpi kt tempat program dlm kol 11 la jgk. Aku g bersama-sama Abg Ayiem, Abg Faudzy, Kak Umi n Kak Sham..naik Avanza TM. Abg Zakri n d rest tgg ofis. Masa on d way pegi tu aku agak tersiksa sbb barang byk kt blakang so kena sempit2 cket. Dah smpi sana..setting barang2 sumer then kami pegi meronggeng sekitar pekan Padang Serai tu smpi kol 1. Aku plak aritu sakit kaki..kakiku bengkak n sakit yg teramat sgt mlm sebelumnye tu tp kuatkan semangat jgk sbb aku mmg nk join program tu. Alhamdulillah, baik dgn sendirinye b4 event start kol 4. Semuanya berjalan dgn lancar..just timing je yg lari cket coz Toh Puan terlmbt smpi. Dat day sgt panas n kami-kami kt situ sgt la hausnye tuhan je tau. Aku berbuke jamah nasik cket sgt..air yg byk minum. Plus,badan pun penat coz rabu mlm aku x dpt tido dari kol 3 smpi ke pagi..kaki bengkak tu bdenyut-denyut sakit. Mcm-mcm sungguh. Haih !~

Kami balik ofis dlm kol 9 dari Padang Serai, smpi TM kol 10.45 camtu. Kak Zalia tumpang kami balik skali sbb kete pun dh kosong takde brg so aku dh dpt duduk dgn selesa bergelak ketawa. Hahahaha !~ Aku smpi umah mlm tu kol 11.30 kot. Mmg penat giler..tukar baju terus tido je. Selamat belayar dgn keletihan yg teramat sgt. Lately ni mmg agak bz kt ofis tu sbb sume org asyik memanggil aku budak merempat yg takde meja ni buat keje yg pelbagai. Wah ha ha. Yela, lg 3 org student UUM tu ade meja n pc nk ngadap even kongsi2 but still ada kan. Aku ni? Bosan dowh kalo takde keje. Nak bwk laptop pn dh takde meja. Tp ok la gak..muke kebosanan aku membuahkan hasil. Dpt keje nak buat. Ngahahahahaha ^_^

No comments: