Friday, March 20, 2009

# Selatan Malaysia #

Burrrppp ! Alhamdulillah..kenyangnye perut saya. Baru balik makan dgn FW. Kami pigi beli tiket kt MC pas exam tadi pastu mkn dkt Kenang Selalu (Infasha Baru). Owh, kueh teow goreng letak telor mata. Sodappp ! Exam Strategic Management td..alhamdulillah ok la kot. Harap2 result ok la nnt, dh usaha..dh doa..tawakal je la skrg ni (^_^) Aminnn...

Mcm biasa la bila SH ngn FW ngedate bdua kn..kepo-kepo mcm2 cerita. Cerita wajib mesti ada la..confirm ! :D Aaa...cerita wajib ape tu??? Rahsia ~~~ Borak punya borak..aku ckp kt FW aku nk cari partner org belah selatan. In future nnt, if anything happen at least aku dh boleh buat hal sendiri. Bkn mendoakan, ajal maut di tgn tuhan but still masanya akan smpi jgk kn. Kalau terasa nk blk utara melawat skali-skala bleh je balik tapi mcm taknak je stay sana. Tu pun kalo dpt soulmate org selatan la.Uhuhuhu :D :P

Lepas apa yg dh jadi baru2 ni..rasa mcm sgt tak mampu nak bdepan lagi dh. Aku rs release gile babeng sbb dh dpt ckp apa yg dipendam selama hampir 10 tahun even not face to face but still, I'm satisfied !!! Aku bkn jenis yg bdendam. Kalo marah tu mmg betol2 marah tapi agak cepat sejuk balik. Aku boleh dan akan maafkan org tu tapi still tak dpt nk sebaik dlu la. Take time ~ Titik hitam tu akan jadi memori dan kenangan paling pahit buat selama-lamanya. And aku dh redha dgn apa yg bakal berlaku lagi lepas ni. Insya-Allah semangat aku kuat lagi (",)

So,FW pun menyokong hasrat hati aku tu. Reason : nnt ko dekat dgn aku..cepat la wei ! cepat la ! Ahahahaha..aku bkn perigi yg nk mencari timba neh :P Lagipun aku mana ada kenalan yg bleh dikategorikan 'senarai pendek' and berasal dari selatan. Member-member biasa tu ada la. Isk Isk Isk. Ada rezeki, ada jodoh insya-Allah tak ke mana. Aminnn :) Kan FW kan..ehehehehe !~ Bak kata FW lagi..khamis mlm jumaat ni ja !~ :P

Adoiyaiii..mcm-mcm la. Ala,kita leh rancang je..tuhan yg tentukan semuanya. Dia dh tetapkan pun, cuma tgg masa dan ketikanya je. Hehehe ^_^ Apa sekalipun qada' dan qadar hidup kita kat dunia ni..terima je dgn hati terbuka. Semuanya ada hikmah,buka minda cari hikmah tu..manis dan indah sgt sebenarnya.

Ok la..tu je utk update kali ni !~ Esok-esok aku update lg ;)

-chow chin chow-

Da-Da

2 comments:

soultan said...

SELATAN..ORG DIA CUTE:-)Mlm selasa ni ja:-)

jart said...

cute ke jie? bkn hensem?
citt ! jgn perasan ~ ahahaha :P