Tuesday, March 17, 2009

# Thank You ^_^ #

In this entry, I want to dedicate a very big and warmful thanks to a special person (I can say) in my life. To that special person, you should know who you are if you read this. Aku syukur sgt-sgt sbb Allah dah hadiahkan aku seseorg yg sgt mulia hatinya di saat aku berada dalam keadaan kritikal berperang dgn emosi dan tekanan. Itulah hikmah di sebalik ujian yg terpaksa ditanggung, rahmat ujian yg tak ternilai harganya.

Kami bukan saudara, tiada pertalian darah tapi dia terlalu mengambil berat dan sanggup bersusah-payah utk org lain. I really don't expect that I will meet a person like that.Sahabat senang dan susah, suka dan duka bersama. Apa yg dia dah buat utk aku sgt menyentuh hati. Aku rasa sebak sgt sbb tak sangka dia akan susah-payah sehingga ke tahap tu. Dia cuba nak selamatkan sesuatu yg aku mungkin akan hilang. Sgt-sgt tak sangka dan sgt-sgt terharu. Aku sgt menghargai usaha itu. Jasamu akan ku kenang sehingga ke akhir hayat. Allah itu Maha Pengasih dan Penyayang. Syukur, alhamdulillah.

To that person, thank you for your advice + thank you for your support + thank you for your hugs + thank you for EVERYTHING ! Thank you, thank you, thank you. You've made me smile and laugh again. Aku tak mampu nak balas jasa baik tu. Hanya Allah yg mampu membalasnya. Aku doakan yg terbaik utkmu, kesejahteraan dan kebahagiaan hidup di dunia dan akhirat hendaknya. Aminnn...ya-Rabbal a'lamin.

People who knows what had happened, aku nk ucap byk-byk-byk terima kasih. Thank you sgt for the support. Semoga Allah memberi balasan yg terbaik utk semua, dunia dan akhirat. Amin !!! (^_^)

2 comments:

Farah Wahidah said...

ohok~~ blushing blushing

jart said...

pipi da merah-merah ^_^