Friday, July 10, 2009

# Penangan Aircond #

Di satu pagi hari bekerja..sekitar pukul 8, enjin kereta dihidupkan..masuk gear R dan reverse diikuti pula gear D dan kereta dipandu ke arah pagar rumah menuju ke jalan raya. Kelajuan pada pagi itu agak sederhana, 70 km/j..kereta dipandu perlahan kerana aku ingin menikmati suasana pagi sambil Fly.fm menjadi pilihan sebagai teman di jalanan.

Wah ha ha..dh mcm ayat novel ni kenape !~ :D Otak ngah weng-weng sbb aku dh 2 hari demam. Seb baek arini cuti, kalo tak antar MC la aku dkt SV. SV aku pun demam..dgr cite kene chikungunya. Aku tak laa..demam biase je, demam sbb kesejukan dlm aircond. Ye ar, dh mcm 10 darjah celcius dh aku rs kt level aku tu. Level bwh2 aku turun takde la sejuk sgt. Aku pun tak paham..takleh nk naikkan suhu sbb kalo naikkan suhu, nnt level bwh2 lg panas..org bawahan dh mmg kekurangan tahap sejuk aircond. Kah kah kah.

Pepagi aircond kete dh sejuk..masuk ofis sejuk lg..kol 1-2 rehat dh panas pulak..masuk ofis pas rehat dh sejuk balik..kol 5.30 nak balik umah kete lak panas nak mampos. Mmg sel-sel badan aku terkejut la aku rasa. Sebulan keje dh demam..adeih (!_!)

Dis week aku cuti sehari je coz esok aku kene ikut Kak Sham pigi Sungai Limau, Yan. Telekom ada event kemasyarakatan kt sana. MB turun..leh la face to face ngn Pak Azizan :P Esok kol 7 dh nk kene gerak g ofis..7.30 am nk gerak g Yan dh, dlm kol 7 pm baru abis event kot. Wallaweyhh, mengalahkan hari normal bekerja nih ~ Takpelah, carik pengalaman ^_^

2 comments:

syenaz said...

ok la tu br sebulan keje da demam
syenaz ni br seminggu keje da demam
hahahahaha
:p

jart said...

ahahahahaha...aircond sejuk sgt sgt sgt !~ mcm kt dlm tmpt beku fridge tu ha..adeih !_!