Friday, July 17, 2009

# Medical Leave #

13 July 2009 : Aku dpt MC sebab aku demam..finally aku tak dpt bertahan, tak dpt berpura-pura sehat wala'fiat lagi dah. I'm surrender..g klinik jmp doktor amek ubat n dpt MC for 1 day. Keje tingkat 4, staff tingkat 5 pun tau aku demam..haih !~ Ahahahaha.

Aku masuk ofis esok harinya, tak sempat nk letak beg atas meja lagi kak umi dh tny : hajar baik dah demam? bkn chikungunya la? H1N1? Wah ha ha..kak umi ni kan, mmg usahawan Hai-O btol !~ sabar je lew. Tergelak aku.

Interview utk kenaikan pangkat tu dah selesai ari selasa lepas. Alhamdulillah :) Hari rabu tu agak rileks takde keje sgt. Hari khamis baru bz cket..kene tolong abg ayiem kira final result interview tu. Kene transfer data guna excel n guess what..it's using a lot of number !!! Aku buat tu smpi aku rs agak kepeningan kot. Have to focus n concentrate. Kalau tersalah, kesian calon-calon yg mmg layak tu. Tapi aku dpt siapkan utk 2 grade applied dgn jayanya. Another 1 grade tak sempat abis. Aku sempat buat utk 41 org je from 81 candidates, tu pun mark from d' 1st panel only..another 2 panels tak sempat dah sbb jam dh kol 5.15, aku pun stop la. Sume dah balik kot, khamis balik kol 5.

So far, alhamdulillah aku seronok berpraktikal kt TM tu. Everyday mesti ade gak keje walaupun ciputtt je. Paling busuk pun photostat + faks. Haha..keje gak tu !~ :P Isnin depan cuti..yeayyy !!!

FYI, for d time being ni aku tgh rasa tak best pasal lelaki..i dont know why la. Kecewa ada..marah pun ada..geram + menyampah..Huhhh :( Almost give up dah ni (!_!)

No comments: