Sunday, February 22, 2009

# Special Entry for Luvly Roomate #

Hew Hew Hew !~

This entry is purposely dedicated to my beloved roomate ^_^ chumel kn dia ~ ngeh ngeh ngeh. Nama dia Shahirah Mohd Nor. Single mingle jingle bell lg (promote cket). Seperti tertera di dlm gmbr..Penyergah Berjaya, ha title itu sgt sgt sgt lah sesuai ok. Isk Isk Isk. Jantung aku asyik tkejut je dok ngn minah ni. Memula cam pendiam tp skrg die dh ketemui kelemahan aku. Damn ~ That's not good for health ! Ahahahahaha

Beberapa sergahan yg aku ingat la kan, latestnye ptg td time aku ketip kuku kt balkoni bilik. Punya la khusyuk aku ketip kuku skali rs cam ada benda lembut2 masuk baju. Mau tak culture shock aku...getah ikat rambut die masukkan dlm baju aku. Lembut2 mcm tu..aku dh pikir lain. Bunguks ni !~ Die dh gelak-gelak..full of satisfaction. Adeih. Ye la, lately ni bilik kami asyik dikejutkan dgn cicak-cicak besar yg boleh dicincang-cincang buat daging beger kasi rumet mkn..Muahahahaha.

Before ni dia suke kejutkan aku time aku kuar g toilet. Time aku nk masuk bilik balik mesti die dh plan nk kejutkan kt memane, either blakang pintu or tepi tangga or kekdg kat toilet pun die pulun nk kejutkan aku. Haih !~ Kena la plak aku mmg jenis yg cepat tkejut tapi effect nak jerit lambat 30 second. Ahahahaha. Pe lagi gelak besar die suke sbb dpt menterperanjatkan aku. Tapi ade skali aku g amek air and tetibe aku dh terpikir utk berhati-hati. Ahahaha. Aku jalan masuk bilik slow-slow. Aku tgk tepi tangga, die dh dok terkekeh-kekeh tahan gelak !~ Wah ha ha. Mission failed ^_^ Yes !!!

Skrg ni mmg kepala otak aku dh otomatik akan be careful sepjg masa. Hahahaha. Mane taknye kan..aku tgh mandi khusyuk-khusyuk pun leh tkejut ngn die. Dok jerit nama aku tetibe. Itu belom time tgk movie sesame dlm bilik citer hantu. Sengal tak sengal sgt la kn, mmg sengal !~ Parah ni..Seb baek jantung masih di tahap yg normal dan sehat wala'fiat. Part yg bestnye pas aku tkejut tu kami akan gelak sepuas-puasnya. That's why I love you rumet ^_^ Actually rumet lama pun sama. Yg tu extra pulun smpi sembunyi selipar dlm bilik. Punya bersemangat nk kejutkan aku. Ayoiyoii =)) Nama dia Noor Farhana Ahmad Husaini atau Ms. B. Hahaha :P She's single but not available.

Haih Haih Haih...tu la ceritenye gerangan rumet-rumetku. Tapi aku sgt happy dgn mereka. Ken Lee (can't live) without them. Ken Lee Ken Lee. Ahahahaha :)) Sila browse kt u-tube kenapa aku guna Ken Lee. Hanya itu utk arini. Mau setelkan byk keje yg tak setel-setel.

-chow chin chow-

Da-Da

8 comments:

keSatria said...

kanapa kejam sgt sha tu? buang tebiat? smpai sanggup nyorok kat tanggga!

ahaha. lawak dowh aku baca. =))

jart said...

faris !

aku x tawu la skandal ko yg sorg ni..ade peluang je mesti jantung aku tkejut 360 degree dowh ~ siann aku...

M. Fairuz Sariz said...

ahaha, so interesting. tapi tak penah dgr lak hajar jerit smpi kt blok f3 bleh dengar. nnt kuatkn lg volume ek.. haha

keSatria said...

aku rasa la kan.
smpai satu tahap hajar tangan dia rasa ringan je bila pegang tukul besi.

kot kot kene sergah lagi "piak!".

esok masuk tv berita; aku rasa ayat hajar camni:

"saya tak sengaja nak bunuh dia! saya tgh ketuk paku kat dinding tiba2 dia sergah saya! waa! faris! tolong ai!"

ok. ayat hujung tu sila jgn ckp. aku taknak terbabit sama. hwahahaha!

jart said...

abg fairuz : abg f3 ke..hahaha ~ dkt gak tu. kuatkn volume nnt sume tkejut plak ! frekuensi yg agak kerap la gak disergah rumet..lgpun jerit dh dicampur dgn gelak..so jd slow je la :D

faris : ko lebih ar buat citer wei !~ tp tu x mustahil aku rs sbb dh tkejut kn..bhy tu !_! ayat hujung x leh blah..wah ha ha :))

Sha Lew Lew said...

Faris buat jokes apa nih, nak aku gelaks tak ni? Muahaha!~

Dan sAya FaNa said...

hahahahhaa....

wahahahahahhahahah..

hajar hajar.. sama la hajar keje mcm kak fana kene dulu ngan sha..

btw, yg nyorok kan semua selipar dlm bilik, tak payah laaa citer kan kan kan.. hahahha..

eh..abg fairuz pun ade comment.schweeeet sgt ~~~~ hahahahhahahahahahahaha...

ohoii ~ Ms.B apekah?? tak dpt tangkap.. btw, im single but not available..mane taw neh?

wahahahahhha... emm..nnti kak fana kepo bgtau kelemahan sha kat hajar ok..pasni bole balas dendam..

chow !

jart said...

x bleh pjg lagi ke makciu fana??

aku tawww la status hang tu..jgn tipuuuuuuuuuuu ! WAH HA HA :))

okeh mari kepo2 kelemahan cik sha..leh la plan apa2 yg patut..
ahahahaha :P