Tuesday, February 3, 2009

# No title for this entry #

Haaa...dah lama tak update blog ni !~ Malas la tapi cuti aritu tetibe rasa rajin nak menulis something. So, dpt la update blog ni. Tak salah rasanya nak guna blog ni nak luahkan isi hati yg lama dok pendam sorg2. Lantak la apa org nak ckp kan. Suke baca, tak suke tak yah la baca blog ni. Ehehehe :)
Hisk, nape la dlm kepala ni tak leh nak lupa cerita yg aku dgr time cuti aritu. Annoying gile. Ni bleh ganggu study aku ni kalo ari-ari dok pk pasal tu je. Dah la sem ni final sem aku, kena score gile-gile plak tu. Tapi tu la..haih !~ Makin nk lupa makin dok ingat. Marah? Sedih? Meluat? Menyampah? Gembira? Redha? Aku tak tau nak ckp apa dah. Dah immune senarnye but it's too much lew. Jangan la ingat aku diam je selama ni, leh buat sesuke hati kan. Jgn cabar kesabaran aku la. Ayoiiyoiii (!_!) OK ! aku sedih dan marah dgn apa yg dh jadi. FULL STOP ~
Spoil mood tol la..eeeee tak suke ! tak suke ! tak suke ! BENCI... okdadiam ~
-chow chin chow-
Da-Da