Friday, April 24, 2009

# Homesick #


Homesick...sgt-sgt homesick. Need my mom damn much ! Suddenly je rasa homesick..maybe sbb aku tak sehat kot. Batuk yg belum baik-baik yg buatkan aku tak boleh makan mcm-mcm. Makanan sejuk tak boleh, goreng-goreng tak boleh, berminyak tak boleh, itu tak boleh ini tak boleh. Even biskut kering pun tak boleh..aku akan batuk dh mcm separuh nyawa. Apa yg boleh? Air kosong yg berbotol-botol dh aku minum. Itu sahaja. Mana nak ada tenaga weiii...letih giler badan. Aku lapar tapi takut nak makan + dah takde selera. Rasa nak nangis pun ada ni tapi dok tahan sbb malu kat rumet. Tadi mak aku call aku dah nangis. Kalau bab sakit ni mmg aku akan manja cket especially ngn mak..tu aku tak nafi. Dah lama tak sakit..sekali kena adoiyaiii lotih den ha ! Takpelah, sakit tu menghapuskan dosa kecil. Redha je la..tapi aku sgt tak bertenaga. Katil tu aku rasa best je 24 jam (!_!) Haissss =(
p/s : sorry FW & que-anne sbb majok pasal aiskrim ptg td..ter-emo japs ~ tak sengaja lew..sorry ye !

No comments: