Saturday, April 11, 2009

# Maap Roomate Maap ^_^ #

Kepada Miss Shahirah Mohd Nor, my beloved roomate..sy ingin menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf di atas kesalahan yg telah dilakukan pagi tadi. Sangat-sangat tidak disengajakan. Seriously (!_!) Ampun ya mbak ! ampun..ahahahahaha :D:D:D

Begini ceritanya..aku ngn rumet dh register utk FBL Unity Games acara badminton. Tarikhnya adalah 12 APRIL 2009. Malangnya aku dah tersalah tarikh n hari dan dgn confidentnye smlm ckp kt rumet tido awal coz arini kena bgn awal sbb gather kt field kol 8. Mmg serious aku confident giler i.b.a.b yg game pg tadi.

Rumet aku dh bgn dlu siap2 n dia yg kejut aku kol 730 habaq hang. Aku dh tido x ingat dunia sbb aku letih sgt + aku demam n sakit kepala smlm. Aku pn bangun siap2 g main hall skali xde org pun + jam dh menunjukkan kol 8.10 am. Kami kena tinggalkah? Aku pn call la Mr.Prakashen. Dia ckp, actually kami kena attend opening ceremony dlu kol 9 dkt tennis court n draw number kt situ before g court batu berendam and guess what?? IT'S ON SUNDAY..NOT SATURDAY ! Aku dah...SH*T !!!!! aku salah tarikh. Mampoih..aku dah membangunkan rumet aku pukul 7 pagi, weekend pulak tu @_@. Dengan rasa bersalahnya aku inform perkara sebenarnye n rumet aku pun bengang. Wah ha ha =)) Dah semangat pakai baju oren sama kaler sama design, skali salah hari rupanya. Buduh !!!

FYI, aku x tau kenape tapi aku asyik pk hari n tarikh advance 1 hari je dis week..selasa aku pk rabu, rabu aku pk khamis, khamis aku pk jumaat, jumaat aku pk sabtu, sabtu aku pk ahad. Ayoiyoii !! Maybe aku sgt serabut dgn FYP aku kot sbb respondents belum mencapai target yg diperlukan. Risau weyh risau ~~~ Dengan tak disengajakan rumet aku jadi mangsa kejadian hari ini. Ngeh ngeh ngeh. 50 sen 50 sen. Ahahahaha :))

Ok tu je nk update !

-chow chin chow-

Da-Da

No comments: