Tuesday, May 5, 2009

# Rindu #

Ya-Allah..aku rindu sangat tapi aku EGO ! Sebolehnya aku tak nak relationship tu lost even temporary..tapi apakan daya..takdir tuhan mengatasi segalanya. Itu namanya dugaan. Sabar...

Tadi breaklunch dgn haizum n syenaz dkt Din's Cafe. Tetibe camne ntah ade sesi luahan perasaan..kongsi pengalaman dgn dorg. Haizum first time dgr citer aku. Mata die berair tadi..boleh nampak. Huhuhu. Aku tahan je..sebak gak la tapi.

Actually aku rindu 2 orang sgt-sgt-sgt tapi aku EGO. Masih ada rs sayang dlm hati aku even mmg aku terlalu marah before ni. Kalau boleh aku nak semuanya baik-baik belaka mcm dlu tapi aku rs tu just angan-angan la kot. Susah la. Aku yakin sgt take time. Aku still doakan yg terbaik. Insya-Allah...amin ya rabbala'lamin.

Currently listening to Permata Ayah Bonda by Firdaus.

4 comments:

Farah Wahidah said...

:)
you go gurl.

jart said...

serious weh..aku rindu !
aku tak boleh nak nafi perasaan tu :)

cik ejum said...

wei, hajar..
pandai je keluarkan statement gitu..
malu ar aku..org tau disebalik kegilaan aku, rupenya sensitif beb..
hahahaha...tapi aku agak sedih bile dgr..
Hope, ko tabah hadapi semuanya.
AKu yakin ko boleh..

jart said...

cik ejum :
thanks a lot dear..insya-Allah aku boleh !~ :)
alaaa..glamer cket ko weh. blog aku fofular tau..ko jgn x tau :D