Saturday, May 23, 2009

# Uber Amazing Blog Award #


Saya dpt anugerah !!! Yeayyy ~ Wah ha ha ^_^ Ok, mari buat analisis utk perkara-perkara berikut

5 things about Sha Lew Lew (manusia pengurnia anugerah) :

1. My current beloved roomate
2. Cantik, menarik kau mmg D'Bom Nuklear ! (but not d' silent killer :P)
3. Penyergah Berjaya walau dgn apa cara skalipun..babap baru tau ! noty ~
4. Dreams to be one of D' National Geography Photographer..Insya-Allah
5. Baru pandai kupas buah mangga recently :D:D:D

My 10 hobbies:

1. Bowling Bowling Bowling
2. Blogging
3. Editing Pictures..Photoscapping jer !~
4. Listening to Loud Music
5. Sleeping
6. Apa lg yer...kenakan FW of course ^_^
7. Tak boleh nampak baby !~ Loves them much :)
8. Kepo-kepo adalah harus
9. Observing people
10. Think of future - berangan la senang citer :P

I would like to award these people; alaa, most of my buddies Sha Lew Lew has awarded..so I give to :

1. Firdaus Akbar
2. Fatin Sara
3. Erma Haryani
4. Fahmi Shah
5. Dukustreet

Ok, done. Claim your award guys. And do the tagging like above. It's a tradition lew I assume? : pinjam ayat rumet..malas nk pk ayat baru !~ ngahahaha :D:D:D

No comments: