Tuesday, May 19, 2009

# Berehat Sebentar Bersama Kit-Kat #

Baru abis pilih gmbr utk di-edit n di-post ke blog n di-upload ke friendster. Sembab seyh mata aku masa ni. Lebam nak mampos ! Jerawat pun tak nak sembunyi plak kan. Adoiii !~ Time ni masa tgh grooming session dkt Asahan, Career Development Camp. Muka rumet tak nak lagi penat laa? Haha :D Aku mmg grooming abis la masa ni..apa yg speaker tu membebel kt depan sumpah tak masuk kepala langsung. Dah penat giler. Tunggu masa nak pengsan jer.

Dah dekat kol 8 neh..nak g smyg maghrib sat. Apa ni lmbt-lmbtkn solat. Hisk ! Daaa~ :)

8 comments:

Sha Lew Lew said...

pergh..muka tak bleh blah..muka nak kasi penyepak kat org pun ada ni..

Dan sAya FaNa said...

hahahah..tu la..pipi hajar mcm nak kene cucuk jarum pastu letop..poo0m !

muka ko lak sha..cam minta penyepak ~ tp style dowh.. cam elegent gitu..

damn..nak kiamat gak nya sbb aku puji ko..

wakakkakaka

Que-Anne said...

oi ori pic ada aku..

sampai hati cut..takpe takpe...

:P

Sha Lew Lew said...

Fana
Ada style kan...tau aku tu! Meuahaha!

Nyah
Hahahahahaha...tak bleh2. Kasi aku berdua-duaan ngan rumet....!~ Sebok jer..tau ar dah ada barri..nyampah ar..wahaha..tak masal!~

jart said...

dan saya fana : kebabOom !!! ahaha well,pipi i mmg tembam..rs cam nk tubit2 kn =P

que-anne : alaa..muka yuh tak nmpk letih sbb tu kena cut ~ ngahaha :D

sha lew lew : btol3..kak qilah dh ada barri nk gmbr bdua !~ kami solo, xde partner nk bgmbr..posing rumet ngn rumet je la ^_^

Que-Anne said...

aduhai ramai lak jeles ngn Barri gini..

isk isk tk boleh tahan..sentap mak!

berduaan la kome..semoga bahagia...
ewwwwwww haha

Dan sAya FaNa said...

tue ar qilah...

bior kan depa berdua menjadi les..hehehehe..

qilah da ade barrri...DAN camera gedabak nya..

jelas mak nyah ~

haktuih ! (@___@)

jart said...

que-anne : alhamdulillah setakat ni kami mmg bahagia berdua..happy together-gether ^_^

dan saya fana : bkn les lew bangau oi !~ teman tapi mesra jer :P