Saturday, May 23, 2009

# Selamat Pengantin Baru #

Utk sahabat-sahabat sekolah aku (sek rendah n sek menengah) yg akan menamatkan zaman gadis-gadis mereka..aku ucapkan Selamat Pengantin Baru !~ semoga berkekalan hingga ke anak cucu. Buat Adilla & Hanisah, selamat menjadi isteri ye..selamat menempuh fasa baru dlm hidup ^_^ Aku doakan kebahagiaan kalian berdua sampai akhir hayat. Insya-Allah...

To "him"..Selamat Pengantin Baru jugak :) wuwuwu...

To someone in UK, if u got any latest news just let me know k ;) Aku tumpang gembira la kan bila kwn-kwn dh nak naik pelamin ni. Tapi malas gak nak jwb soklan cepu mas yg sgt2 ingin dielakkan kalau boleh. Ngaahahaha :D 100% hopeless of course la tak kan, tp 70% dh cecah la. Am I too choosy? A bit la kot. Bila aku suka, yg di sana x sudi or diamkan diri. Bila ada yg cucuk jarum, dh x memenuhi criteria plak. Kalau 3-4 kali nak ulang situasi yg sama..letih letih.Adeih !_!

Latest dr mak aku, info pasal Adilla dh nak kawin. Then, soklan dia : anak mak dah ada calon? Adoiiyaiii ni yg lomah ni. Takyah tanya la mak..buat jemu je dgr jawapan. Masih sama utk jangka masa 4 tahun. BELOM LAGI. Wah ha ha !~ Tunggu je la nama sapa yg naik dlm kad jemputan nnt..ahahahaha ingat cabutan bertuah ke :)) Milik siapakah hati ini? Masa dan ketikanya akan tiba. Sabar... Erra Fazira yg lawa tu pun 2 kali kecewa, apa lagi aku yg muka kampung ni :D

p/s : gmbr kat atas tu gmbr pasangan cari menantu musim pertama..tgk cam sweet je, right click n save as sudey ~~

ex-rumet aku, sarawakian : ko ni ja, single je dr dlu..bile nk bdua ni? aku nk jawab ni la : ujung taun ni mlm raya bleh? kah3 :P

No comments: